Reparatieverzoek

Heeft u een technisch probleem, dan lost de Sint Agnes Woning Stichting dit graag voor u op. Tijdens kantooruren kunt u reparatieverzoeken melden op ons algemene nummer 0251 239480.
Niet spoedeisende reparatieverzoeken kunt u ook aan ons melden via de email: info@sint-agnes.nl

Huurders Huize van de Nouweland kunnen een klachtenmeldingsformulier in de klachtenbus doen. Deze klachtenbus hangt in de lifthal en wordt op werkdagen geleegd.

Huurders van complex Rozestaete kunnen een schriftelijke klachtenmelding in de klachtbus doen. Deze klachten(brieven)bus hangt in de centrale hal en wordt meerdere malen per week geleegd.

Calamiteiten
Huurders van Huize van de Nouweland kunnen bij calamiteiten contact opnemen met de bij hun bekende contactpersonen in de flat. De namen van deze contactpersonen hangen overigens ook aan het prikbord in de hal. Zij zijn op de hoogte van alle relevante telefoonnummers van personen en bedrijven die moeten worden ingeschakeld bij calamiteiten.

Na kantoortijden wordt u op ons algemene nummer automatisch doorverbonden naar een antwoordapparaat. De eerst volgende werkdag wordt u dan teruggebeld door één van onze medewerkers.

Technische dienst
Heeft u een algemene, technische vraag, dan kunt u het beste contact opnemen met de technische dienst. Zij zijn tijdens kantooruren bereikbaar op ons algemene nummer 0251 239480.



© Sint Agnes Woning Stichting